A-laget borte 04.05.2017 kl 18:30

Når Lande møter Hafslund på deres hjemmearena får vi ett resultat og være stolte av. Hafslund har ambisjoner om å være i toppen i vår avdeling. Hjemmelaget tar ledelsen etter 20 minutter, dette mot spillets gang. Det burde også muligens vært avblåst for offside. I 21 minutt setter Lasse med assist fra Thomas ballen i motstanders mål og vi får en utligning til 1-1. Når kampen når sitt 31 minutt går Lande opp i ledelsen med mål fra Thomas som har Marcus på assist.

Andre omgang starter med mange gode redninger fra keeper Daniel som holder Lande i ledelsen frem til 69 min hvor Hafslund får utlignet til 2-2 Etter massivt press fra hjemmelaget. Etter utligningen kommer lande mer med i kampen igjen og burde ha tatt ledelsen på nytt, men det ender til slutt med 2-2.

Lande er fornøyd med dette resultatet og gutta våre gjorde en god kamp mot ett lag vi tidligere har fått smekk fra.

Resultat: 2-2

Målscorere: Lasse Solgaard og Thomas Moeskau